Вирішення проблеми з падінням російськомовної консолі ERA 5.0242.0
Ця інструкція призначена для вирішення проблеми з падінням російськомовної версії ERA, версія 5.0.242. Проблема може виникати при спробі підключення консолі ERA до сервера.
Для того, щоб розв'язати проблему, необхідно замінити оригінальний файл consoleLang.dll з теки в яку встановлена ERAC.
1) Створіть резервну копію цього файлу. Для цього перейменуйте оригінальний файл consoleLang.dll з теки %%PROGRAMFILES%%\ESET\ESET Remote Administrator\Console в consoleLang.dll.old.
2) Викачайте виправлений файл consoleLang.dll по посиланню.
3) Скопіюйте виправлений файл consoleLang.dll в теку %%PROGRAMFILES%%\ESET\ESET Remote Administrator\Console.
У разі, якщо після виконання цієї інструкції проблема ESET не вирішилася, відправте, будь ласка, запит з описом проблеми на адресу: support@eset.ua .