Допоміжний профіль, створений за допомогою ESET Remote Administrator 2.0.29, не відображається після перенесення його на робочі станції клієнтів
Якщо використовується ESET Remote Administrator 2.0.29 і створений пакет установки, основний, що містить, і допоміжний профілі, рекомендується ознайомитися з відомостями, викладеними у цій статті. Відомості цієї статті не відносяться до більше ранніх і пізніших версій ESET Remote Administrator.
Якщо допоміжний профіль створений в редакторові налаштувань ESET і перенесений на комп'ютери клієнтів, у клієнтів відображатиметься тільки основний профіль. В якості тимчасового рішення виконаєте наступні дії:
- В процесі створення пакету настройте належним чином основний профіль.
- Після перенесення пакету на робочі станції клієнтів, в консолі ESET Remote Administrator перейдіть на вкладку Клієнти (Clients) і виберіть усіх клієнтів, до яких треба застосувати основний і допоміжний профілі.
- Правою кнопкою миші клацніть вибраних Додайте допоміжний профіль і перенесіть нову конфігурацію на комп'ютери клієнтів.