Проблеми з доступом в інтернет після установки Антивіруса ESET NOD32
Проблеми з доступом в інтернет після установки антивіруса ESET NOD32 можуть проявлятися по-різному. Може повністю не працювати інтернет, можуть просто не відкриватися сторінки у браузері, але при цьому працюватимуть поштові програми або icq клієнти.
Можливі причини проблеми : Іноді шпигунські програми проникають в winsock (інтерфейс взаємодії додатків і мережі). Після установки антивіруса, він може видалити шпигунську програму і розірвати цей ланцюг. У разі, якщо просто не працює браузер, то швидше за все справа у фільтрації протоколів, або захисті доступу в інтернет по HTTP.
Порядок усунення :
1. Можна спробувати переустановити продукт.
2. Якщо не допомагає, натиснути Пуск - Виконати, у віконці, що відкрилося, набрати cmd, натиснути OK, після чого відкриється таке вікно:
Набрати в нім netsh winsock reset і натиснути Enter. При успішному скиданні каталогу Winsock з'явиться повідомлення: Скидання каталогу Winsock Якщо не працює браузер (будь-яка сторінка відображається як порожнє біле поле), треба відкрити ESET NOD32 і натиснути клавішу F5. Відкриється вікно розширених налаштувань. Далі треба вибрати Інтернет і електронна пошта - Захист доступу в інтернет - Фільтрація протоколів - Виключені застосування - і встановити галочку на використовуваний веб-браузер.