Помилки при віддаленій установці

Модуль ESET Remote Administrator дозволяє виконувати видалену установку з консолі віддаленого адміністрування на будь-яку робочу станцію з операційною системою Windows NT/ 2000/XP/Vista/7, Windows Server 2003/2008. Ця функція називається активною установкою. У наступному списку показані помилки, що найчастіше виникають в процесі активної установки.

У більшості випадків видалена установка не відбувається, оскільки не виконане одно з наступних вимог :

  • На віддаленому комп'ютері має бути запущена служба віддаленого реєстру.
  • На віддаленому комп'ютері мають бути відкриті порти 445 і 137-139.
  • На віддаленому комп'ютері має бути відключена функція використання простого загального доступу.
  • При віддаленій установці необхідно вказувати логін і пароль адміністратора комп'ютера або адміністратора домена.
  • На віддаленому комп'ютері мають бути доступні шари admin$, c$.
Основні вимоги для налаштування автоматичного на якому встановлений сервер ERA.

2. Якщо обидва ПК, робоча станції і сервер знаходяться в змішаному середовищі домена і робочої групи (чи, якщо сервер ERA працює на платформі Windows 2003), опція Використати простий загальний доступ до файлів (розташована в Інструменти - Теки - View) має бути відключена.

3. На Робочій станції має бути активний загальний ресурс ADMIN $ (Пуск - Панель управління - Засоби адміністрування - Управління Комп'ютером - Загальні теки - Загальні ресурси).

4. Користувачеві, що виконує завдання видаленої установки необхідно мати права адміністратора.

5. Обліковий запис користувача з правами адміністратора повинен мати пароль. Пароль облікового запису не може бути порожнім.

6. Переконайтеся, що з сервера Ви можете видалено увійти на робочу станцію.

7. Переконайтеся, що робоча станція може отримати доступ до IPC, виконавши наступну команду з командного рядка на клієнтові: net use \\servername\IPC$, де имя_сервера є ім'ям сервера ERA.

8. Брандмауер На сервері ERA необхідно дозволити прийом даних через порти 2221-2224. Якщо на сервері будь-який з цих портів блокується, зв'язок з робочими станціями не представляється можливим. На віддаленому комп'ютері мають бути відкриті порти 445 і 135-139.

10. Для Windows Vista, Windows 7 і Windows Server 2008 операційних систем, перевірте наступні умови:

  • User Account Control (UAC) має бути відключений.
  • На ПК, де UAC не може бути відключена, служба ESET Remote Administrator має бути запущена з правами адміністратора домена.
  • Щоб встановити дозволи адміністратора домена для служби ERA, перейдіть в меню Пуск - Панель управління - Адміністрування - Служби. Знайдіть в списку службу ESET Remote Administrator Server, у властивостях служби відкрийте вкладу Вхід в систему і вкажіть дані облікового запису адміністратора домена.

11. Для WinNT/2000/XP/2003 операційних систем, перевірте наступне:

  • Клієнтські робочі станції видно з серверів і робочих станцій мережі.
  • служба має бути запущена на робочих станціях.
  • Служба віддаленого реєстру має бути запущена на робітниках станцію.
  • Для служби RPC Locator має бути встановлений ручний тип запуску і служба не має бути запущена.
Помилка: "Відкриття віддаленого реєстру. Відмовлено в доступі"

Код результату : 5

Причина: Не запускається служба віддаленого реєстру.

В першу чергу треба перевірити параметри облікового запису, з під якою виконується видалена установка. Так само проблема може бути в тому, що відключена служба віддаленого реєстру. Треба перевірити щоб були запущені служби Видалений реєстр і Видалений виклик процедур (RPC).

Якщо параметри облікового запису правильні і обидві служби запущені, у такому разі треба прислати балку програми SysInspector комп'ютера, на який робиться установка в службу технічної підтримки.

Помилка: "Не вдається розмістити установник ESET на цільовому комп'ютері"

SC- код помилки 6, GLE- код помилки 67

(Could not install NOD32 Installer onto target computer).

Причина: Загальний ресурс ADMIN$ не активований або відсутній на системному жорсткому диску комп'ютера клієнта.

На системному диску клієнта має бути доступний адміністративний загальний ресурс ADMIN$.

SC- код GLE- код помилки 1726

Ця помилка виводиться після спроби повторної установки, якщо вікно "Автоматична установка" не було закрито після першої спроби.

Помилка: "Доступ заборонений (Access Denied) ".

Причина: У користувача немає прав адміністратора на комп'ютері клієнта.

Помилка: "Програма установки NOD32 Installer не може підключитися до сервера NAME _ OF _ SERVER :2224'".

WGLE- код помилки 0 (NOD32 Installer could not connect to server NAME _ OF _ SERVER :2224').

Причина: Порти 2222, 2223 і (чи) 2224 не відкриті на сервері або не дозволені на мережевому файерволе.

Помилка: "Не вдається встановити IPC- з'єднання з цільовим комп'ютером"

SC- код помилки 6, GLE- код помилки 13

(Could not set up IPC connection to target computer)

Причина: В змішаному середовищі робочих груп і доменів активована опція Використати простий загальний доступ до файлів.

SC- код помилки 6, GLE- код помилки 51

(Could not set up IPC connection to target computer)

Причина: На комп'ютері клієнта не виконується На комп'ютері клієнта не встановлений протокол TCP/IP або клієнт не відповідає на запити перевірки доступності адресата (ping) з боку сервера. Для серверів або робочих станцій XP включений файервол системи Windows XP.

SC- код помилки 6, GLE- код помилки 1326

(Could not set up IPC connection to target computer).

Причина: Включена опція Використати простий загальний доступ до файлів (Use Simple File Sharing).

Для вирішення цієї проблеми відключите опцію Використати простий загальний доступ до файлів (Use simple File Sharing).

Дії при рішенні:

  • Натисніть кнопку Пуск, а потім клацніть значок Мій комп'ютер.
  • У меню Інструменти виберіть пункт Параметри теки.
  • На вкладці Вид зніміть прапорець параметра Використати простий загальний доступ до файлів.

Примітка: Оскільки версія Windows XP Home Edition не підтримує відключення опції Використати простий загальний доступ до файлів (Use simple File Sharing), видалена установка на цю платформу недоступна.

SC- код помилки 6, GLE- код помилки 1327

(Could not set up IPC connection to target computer)

Причина: Пароль адміністратора Windows не може бути порожнім.

Можливі повідомлення про помилки при віддаленій установці продукту ESET NOD32 на Windows XP

Помилка: "Збій при видаленні NOD32, код виходу : 207 (Failure during NOD32 uninstall) "

Причина: Ця помилка часто з'являється при видаленні або повторній установці NOD32 на комп'ютері, де він був встановлений раніше.

Причина цієї помилки в тому, що конфігурація NOD32 захищена паролем.

Для вирішення цієї проблеми зміните параметри командного рядка пакету для видалення, додавши наступний рядок:

pwd=setting _ password

де setting _ password - це пароль захисту, використаний для конфігурації.

Помилка: "Від цільового комп'ютера не вдається отримати необхідні відомості"

RES- код помилки 13

(Could not retrieve required information from target computer).

Причина: на комп'ютері клієнта не виконується служба віддаленого реєстру.

RES- код Для вирішення проблеми треба запустити на сервері службу ESET Remote Administrator від імені облікового запису адміністратора, виконавши наступні дії:

1.Вибрати Пуск - Панель управління - Адміністрування - Служби.

2.Правою кнопкою миші клацнути на службу ESET Remote Administrator і в контекстному меню вибрати команду Властивості.

3.З'явиться вікно Властивості сервера віддаленого адміністрування ESET. На вкладці Вхід в систему (Log On) встановити прапорець Цей обліковий запис (This Account) і ввести Адміністратор (Administrator).

4.Натиснути кнопку OK, щоб закрити вікно Властивості сервера, правою кнопкою миші клацнути службу віддаленого адміністрування NOD32 і в контекстному меню вибрати команду Перезавантаження (Restart).

5.Спробувати ще раз видалену (активною) установку.

Примітка: При успішному завершенні установки в службі віддаленого адміністрування ESET рекомендується відновити параметри за умовчанням.

Помилка: "Збій при установці"

- 1022324356 (Install з параметром /TEST. (т. е. setup.exe/test).

Детальний опис процесу виконання установки, у тому числі будь-які повідомлення про помилки, буде збережений у файлі nsetup.txt.

Відправте файл nsetup.txt в нашу лабораторію технічної підтримки за адресою, наданою нашою групою технічної підтримки.

Наші експерти допоможуть розв'язати вашу проблему.

Коди помилок GLE (загальні відомості)

Установка продуктів ESET за допомогою Консолі ESET Remote Administrator іноді може викликати помилку GLE. Щоб зрозуміти значення будь-якого номера помилки GLE, треба виконати наступні кроки:

1. Відкрити командний рядок Windows (Пуск - Виконати - cmd або натиснути комбінацію клавіш Windows+R).

2. У запрошенні ввести : net helpmsg error_number

Приклад: net helpmsg 55

Результат: Вказаний ресурс або облаштування мережі тепер недоступне.

SC- коди помилки в основному використовуються для внутрішньої ідентифікації, тоді як GLE-коди представляють велику важливість для користувача. Це звичайні коди помилки які можно знайти тут.

Скидка 50% от ESET на конкурентный переход

(2017-06-07)

50% скидка на домашние продукты при условии конкурентного перехода

Подробней

Скидка 50% на ESET Mobile Security

(2017-02-27)

С 28 Фераля по 05 марта 2017 года скидка 50% на ESET Mobile Security!

Подробней

Все акции

Сравнение Eset Endpoint vs Smart Security vs ESET Antivirus

(2017-04-27)

Сравнение функционала и подбор продуктов ESET для малого бизнеса

Подробней

С 8 марта!

(2016-03-04)

Подробней

Все новости

Купить ESET NOD32 в Украине, Киев. Все права защищены © 2009-2017