Після установки ESET NOD32 Smart Security неможливо відправити або отримати електронну пошту

Якщо після установки ESET Smart Security при відправці або отриманні електронної пошти виникають проблеми, спочатку треба відключити брандмауер, щоб перевірити, чи не впливає він на підключення комп'ютера до поштового сервера. Щоб отримати детальнішу інформацію необхідно виконати наступне:

  1. Відкрити ESET NOD32 Smart Security, натиснувши на значок антивіруса в системній області панелі завдань Windows або натиснувши Пуск - Усі програми - ESET - ESET NOD32 Smart Security.
  2. У лівій колонці вибрати Налаштування - Мережа - Персональний брандмауер - Відключити фільтрацію: дозволити увесь трафік, натиснути Оки.

Тепер брандмауер відключений. Треба перевірити, чи можлива успішна відправка або отримання електронної пошти.

Якщо проблема не розв'язана, треба тимчасово видалити ESET NOD32 Smart Security і перевірити, чи можлива успішна відправка або отримання електронної пошти. Якщо ні, необхідно перевірити чи Microsoft Outlook налаштований на отримання пошти коректно.

  1. На даний момент на комп'ютері не встановлені інші брандмауер.
Зміна особистих налаштувань брандмауера

Якщо видалення ESET NOD32 Smart Security або відключення брандмауера розв'язало проблему, необхідно внести коригування в правила брандмауера або повернути налагоджені за умовчанням правила. Щоб внести коригування в налаштування брандмауера, необхідно виконати наступні кроки:

  1. Відкрити ESET NOD32 Smart Security.
  2. Натиснути клавішу F5 на клавіатурі для входу в Додаткові налаштування, вибрати розділ Мережа - Персональний брандмауер.

  3. Вибрати Інтерактивний режим з випадного меню Режим фільтрації.
  4. У лівій колонці під заголовком Персональний брандмауер натиснути Правила і зони.
  5. У розділі Редактор зон і правил натиснути кнопку Налаштування (див. мал. 1-4).

  6. Буде відкрито вікно Налаштування зон і правил. На вкладці Правила відредагувати або видалити поточні правила, щоб розв'язати проблему. Повнішу інформацію за правилами і налаштуванням брандмауера можна знайти в онлайн-документації. Якщо коригування налаштувань не розв'язало проблему відправки/отримання електронної пошти, можна спробувати повернути налаштування до встановлених за умовчанням. Див. приведені нижче кроки.
Повернення особистих налаштувань брандмауера до встановлених за умовчанням

Починаючи з кроку 2 в інструкції Зміна особистих налаштувань брандмауера, необхідно виконати наступні кроки:

  1. Натиснути кнопку За умовчанням в нижньому правому кутку вікна Налаштування ESET NOD32 Smart Security.
  2. Буде відкрито вікно Налаштування за умовчанням. Вибрати опцію Відновити тільки параметри Персональний брандмауера за умовчанням і натиснути Так (див. Мал. 1-5). Для повернення в головне вікно ESET NOD32 Smart Security натиснути кнопку ОКИ.



    Повнішу інформацію за рішенням проблем з електронною поштою або питань підключення після установки ESET NOD32 Smart Security можна знайти тут і тут.

Скидка 50% от ESET на конкурентный переход

(2017-06-07)

50% скидка на домашние продукты при условии конкурентного перехода

Подробней

Скидка 50% на ESET Mobile Security

(2017-02-27)

С 28 Фераля по 05 марта 2017 года скидка 50% на ESET Mobile Security!

Подробней

Все акции

Сравнение Eset Endpoint vs Smart Security vs ESET Antivirus

(2017-04-27)

Сравнение функционала и подбор продуктов ESET для малого бизнеса

Подробней

С 8 марта!

(2016-03-04)

Подробней

Все новости

Купить ESET NOD32 в Украине, Киев. Все права защищены © 2009-2017